Hogyan növelhetjük a forgalmat webáruházunkban 2014-ben?

 

 

A varázsszó a nagy webáruházak esetében a terjeszkedés! Vajon kisebb webshopoknak  is van erre lehetőségük? 

 

A Világgazdaság Online cikkéből kiderül, hogy a tavalyi évben a nagyobb webshopok forgalma 40%-al növekedett a 2012-es évhez képes. Ebben természetesen nagy szerepe volt annak, hogy ezek az áruházak külföldre is elkezdtek terjeszkedni. A környező országokban próbálják megvetni lábukat, köztük Romániában, Horvátországban, Szlovákiában és Csehországban is.

Persze könnyű nekik, gondolhatják a kisebb online bolt tulajdonosok. Azonban úgy gondolom a terjeszkedés nemcsak a külföldre való nyitásban valósulhat meg, hanem a piac egyéb szegmenseit is kihasználhatjuk.

Az olyan területeken kell megvetni idén a lábaikat ezeknek a webáruházaknak, amelyeken eddig még nem volt alkalmuk megmutatkozni.

  • Ha nem volt eddig egyik árukeresőben sem az oldal, akkor jó lenne felvenni a kapcsolatot ezekkel a honlapokkal.
  • Nem alkalmazta webshopjában a kuponokat, akkor itt az ideje, hogy elkezdje ezeket használni.
  • Affiliate programok indításával még több helyen ismerhetik meg termékeit, hiszen a partnerek ajánlása megtöbbszörözheti a forgalmat.
  • Keresse a kapcsolatot más webáruházakkal, akik az Önéhez kapcsolódó termékeket árusítanak, így egy kölcsönös megegyezéssel közös csomagokat is eladhatnak termékeikből.

Ugye nem minden terjeszkedés jelent hatalmas kiadásokat, és az eddig kihasználatlan piacokon való megjelenés bizony nagy mértékű forgalomnövekedést eredményezhet.

 

Nézzen körül a háza táján és válasszon ki néhány elfelejtett területet. Ha pedig segítségre van szüksége mindezek megvalósításához keressen bizalommal minket.

 

Fotor010344250