Tavaly a PrestaShop csapatának tagjai készítettek egy felmérést, mely feltárja mi az a 4 létfontosságú tényező ami egy sikeres webáruház létrehozásához szükséges.

1. Funkcionalitás

A jó kezelhetőség érdekében a megkérdezettek 91,4% mondta azt, hogy elengedhetetlenül szükséges a könnyű navigáció.

Szinte ugyanennyien gondolják, hogy a gyors oldalbetöltés nélkül nincs jó online bolt.

82 %-a a válaszadóknak pedig a SEO – keresőoptimalizálás alkalmazását tekintik a legfontosabbnak.

2. Felhasználói élmény

Ahhoz, hogy a vásárló jó élményekkel távozzon áruházunkból a vevők elvárják, hogy egyszerű legyen a navigáció, legyenek kedvezmények és akciós árak, amiért érdemes többször is visszatérniük.

3. Fizetési lehetőségek

Itt is tarol az egyszerű használat, mindenkinek fontos, hogy könnyen kezelhető legyen a fizetési felület. Ezen túlmenően fontosnak tartják a vásárlók, hogy minél kevesebb plusz költséggel járjon a fizetési módok közötti választás.

 

4. Termékek bemutatása

A termékeket bemutató oldalak használhatóságát tekintve a megkérdezett vásárlók 65%-a egyetért azzal, hogy a vásárláshoz kapcsolódó járulékos költségek egyértelműen láthatóak legyenek az oldalon. Ezek után következik szorosan a könnyen kezelhető kosár és a termékek részletes leírása.

 

(forrás:http://www.prestashop.com/blog/en/six-key-factors-creating-successful-online-store-infographic/)