visualwebsiteoptimizer.com az összehasonlító tesztelések nagymestere.

Az általuk készített A/B tesztelő program segítségével webáruházunk egyes elemeit tesztelhetjük. Két változatban készül el boltunk egy-egy oldala, majd a webshopba látogatók közül – véletlenszerű választás alapján – van aki az A változatot, van aki a B változatot látja.

 

Meghatározott ideig tartó mérés után összehasonlíthatjuk, hogy melyik eladási oldal teljesített jobban, melyiknek volt nagyobb a konverziója, így áruházunkban apró változtatásokkal is nagyobb bevételre és nyereségre tehetünk szert.

A visualwebsiteoptimizer.com lehetőséget biztosít mindenki számára, aki kipróbálta az általunk fejlesztett programot, hogy bemutassa mekkora mértékű változást ért el az A/B tesztelő segítségével.

Így tett a Cseh Köztársaság legnagyobb webáruházának a Mall.cz-nek munkatársa is, és megosztotta mindannyiunkkal tesztjének eredményét.

Egy valóban apró változtatással 9,46%-os árbevétel növekedést ért el, 0%-os plusz reklámköltséggel.

“Egy kép többet ér minden szónál”

 

A jól ismert mondás szerint nagyobb termékfotókat alkalmazott egy adott oldalon a webshopban.

Lássuk a két változatot:

“A” változat

 

“B” változat

 

Túl sok különbség nem érzékelhető, de ez mégis elég volt ahhoz, hogy bevételnövekedés történjen.

Tanulság az, hogy mindig tesztelni kell az új ötleteket, próbálkozni az új lehetőségek keresésével, mert javítani mindig lehet. Mindig lehetsz jobb és jobb.