Elérkezett az idő, amikor azt mondhatjuk, hogy lassan véget ér az év legnagyobb bevételét hozó időszak – a karácsony előtti hajrá időszakába érkeztünk.

Tekintsünk most az utolsó hétre a vásárlók szemszögéből , így lehetőséget kapunk arra, hogy még javítsunk eladási statisztikánkon és a bevételeink is nőjenek azáltal, hogy megtudjuk miért “rohannak” a webshopokba a vásárlók az utolsó pillanatban.

A héten én is ellátogattam néhány nagy áruházba, de visítva szaladtam ki némelyikből, mivel a tömeg és a zsúfoltság elviselhetetlen volt. Ezen kívül megdöbbenve tapasztaltam, hogy aranyvasárnap előtt szinte üresek a polcok, a választék siralmas.

Ez persze a vásárló szemszögéből nézve borzasztó, hiszen ha ma lenne szenteste alig kerülhetne valami ajándék a fa alá! Azonban a webáruház tulajdonosoknak ez a hír bizony nagy öröm!!!

Örüljünk együtt és nézzük meg, hogyan tudjuk előnyünkre fordítani az offline vásárlások kellemetlenségeit.

1. “Figyeljünk arra, hogy az áruházunkban árusított cikkek elérhetőek és raktáron legyenek.” Nincs annál kellemetlenebb, amikor a rendelés után tudja meg a vevő, hogy csak egy héttel karácsony után tudna az áruhoz jutni.

2. “Ne ígérjünk olyan szállítási határidőt, amit nem tudunk tartani.” Gondoljuk át, hogy a szállítás az ünnepi forgatagban megoldható-e az ígért határidőkön belül. Rengeteg reklamáció adódhat abból, ha nem érkezik meg időben a kért árucikk a vevőhöz.

3. “Legyen elérhető az ügyfélszolgálatunk még 12.24.-én is és válaszoljunk az ünnepek alatt beérkezett levelekre is 24 órán belül.” A vásárlók hosszú távon történő megtartásához mindenképpen a bizalom erősítése az egyik legfontosabb lépés. Ehhez pedig a kiváló ügyfélszolgálat és a gyors reagálás a panaszokra a legjobb út.

Kapcsolat

Úgy érzi, hogy webáruházának teljesítménye elmarad az Ön által vártaktól?

Megkeressük és kielemezzük az áruház hibáit, majd javaslatokat teszünk azok módosítására.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!